Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 18, 2009

selamt Hari Raya semue......

Pesan dari aku untuk you all...

Kpd kekawan aku yg iaitu Haikal,Haidar,Azifa,Saiful,fauzan,Amirul dll.aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin... lepas sahur nie aku dh nak bertolak balik ke kg halaman di Kelantan..you all doakan keselamatan family aku ye..AMIN....aku syg kau org...uhuhu...aku pon akan doakan keselamatan you all di hari Raya nanti..AMIN...aku nak pesan kat you all nie,jga diri elok2,jgn main mercun,jgn sakit n sebagainya..kalau makan ketupat tu jgn terlalu gelojoh sangat...heheheh....kalau baik hati bagi lah cikit duit raya kat aku...hahahaaha..aku x on9 selama seminggu drpd Esok sehingga Ahad minggu dpn 27 September 2009...di sini aku juga ingin mengucapkan Happy Birthday kepada Firdaus Khairi yg ke 14..(satu kg dgn aku,satu kelas n satu sek).(aku dgn die cume kawan shja..).aku harap kekawan aku yg from 3 nie yg iaitu Haikal dan Azifa jga diri elok2...buku jgn dilupakan pula ye PMR dh hampir...k la kekawan semua kite jumpa pada hari Isnin 28 September nanti ye..INSAYAALLAH...doakan keselamatan aku di Kelantan ye..kpd you all yg beragama ISLAM aku ingin menghulurkan sepuluh jari memohon maaf di hari lebaran ahad ini..kpd sesiapa yg x pulang ke kg halaman,INSYAALAH tahun hdpan kalau ada rezeki boleh pulang ke kg...SALAM...SALAM SYG DRPD NUR FATIN NABILA BINTI AHMAD ZAMANI...ni no tpon aku.kalau ada masa msj lah aku ye..aku ......hehehe...uhuhu...aku..kla semua...SELAMAT HARI RAYA AIDILFTRI MAAF ZAHIR DAN BATIN>>..SYG YOU ALL>.uwaaa...seminggu aku x on9....borink22...kpd semua HAPPY HOLIDAY dan yg beragama ISLAM SELAMAT HARI RAYA AIDILFTRI...ye..jga diri elok2...